יום רביעי, 7 במרץ 2018

גישור - על מה ולמה?

גישור מהווה נקודת עזר חשובה מאוד בכל מצב שבו הצדדים אינם מצליחים להגיע לידי שיח, הסכמה או פתרון כלשהו.

כאשר מגיע גוף שלישי וניטרלי שיכולותיו וכליו ביכולת לחבר ולקשר בין הצדדים - יכולה להתבצע פעולת מפנה.

גישור גירושין, מטרתו כאמור להביא את התקשורת וההסכמה ההדדית בתהליכי גירושין בשלבים שונים.
לא מדובר רק במקרים סבוכים ובעייתים, אלא גם במצבים שבהם חשוב לסיים את התהליך בדרך מסודרת, בשביל זהב ועם תוצאה סופית נכונה עבור הצדדים.

מה הכוונה נכונה?
גירושין הם לא תהליך תדיר, אלא נקודתי.
מאחר וכך, הצדדים אינם מכירים ויודעים על מה לשים דגש ומה חשוב יותר או פחות.
כל שכן קיימות נקודות עיוורות שרק בעתיד, יוכלו הצדדים להכיר במהלך הזמן, ואותן חשוב לציין בהסכם.
כך למשל מקרה שבו נוצר פיצוץ בין גרושים על מיקום הורדת הילדים לאחר החזרתם.
האם למטה, לא להעלותם? האם לרדת להביא אותם וכדו'....
מקרה זה כמה שנראה פעוט וללא משקל - עבור זוג מסוים היווה נקודה בעייתית שהביא לפרץ גדול וקושי לא רק להורים אלא בעיקר לילדים.

המגשרים מכירים את הנקודות החשובות שעליהן יש לשים את הדגש הנכון.
נכון, פעמים רבות, עניין מיקום החזרת הילדים לא יהווה בכלל נקודה למחשבה, אבל נושאים אחרים יעלו ויעלו.

תנו למגשרים להביא לציין לכם את כל הנקודות החשובות ולהתאים עבורכם את הסכם הגירושין הנכון ביותר בשבילכם.


מתגרשים נכון עם גישור גירושין


תגובה 1:

  1. שמי, מאיה אליהו אחרי 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר אלאבה.

    השבמחק